måndag 4 maj 2009

Diverse

Jag gick av lite olika anledningar hem från grytan KGB precis innan The Radars äntrade scenen i fredags. Det betyder att jag fortfarande inte sett poporkestern live, och tydligen att jag missade en helt okej spelning. De spelar dock både på Sugar Bar snart; närmare bestämt den 12 maj, och på Snövit med Antipati den 15/5, som jag nämnt tidigare i bloggen. Med på Sugar Bar är banden Kaffekatt (ännu ett hardcoreband av den gamla skolan med svenska texter, börjar gå inflation. Helt okej det lilla jag har hört måste jag ändå säga) och Pet Salad (någon fruktansvärd stoner/grunge-soppa), så jag lär ju inte gå dit heller.

Ett annat band som jag inte heller tänker gå och se även om de skulle spela gratis här hemma i min vackra förort är vederstyggliga Pluton Aggression som just launchat sig själva på Myspace.

7 kommentarer:

Erik sa...

tycker det var gulligt. tänk att det finns såna band fortfarande.

Anonym sa...

varför gick du hem tidigare - fick du stryk? eller var du för full?

Karpstryparn sa...

Nej, känner man så så ska man ju inte kolla.

Svar om Cornelis: Oki.

Turbo sa...

Pluton aggression... en dålig gatans lag-kopia med namn norpat från vit makt-scenen eller??

Marcus sa...

De är ingen kopia på något alls, det var helt enkelt bara skitdåligt.

Tror inte jag hört något så fruktansvärt sen Göran Persson försökte sjunga internationalen.

Paco sa...

Anonym>> Det har väl inte du med att göra tjockis? Vem skulle våga slå ett franskt lastbilschaufförsråskinn? Vet hut...

Anonym sa...

För full alltså!