onsdag 29 april 2009

Subhumans till Stockholm


5 kommentarer:

Pike sa...

Kul. Jag går på 44:an :)

Anonym sa...

Om dom ändå tagit med sig Conflict och La Fraction så hade vi ju sluppit åka ända till Munkedal för att se dom...

Karpstryparn sa...

Fasen, vore kul att dra till Munkedal, har ju polare där så det passar ju bra.

De lär med all säkerhet dra på den där festivalen.

Prins Skräck sa...

Haha, jag älskar att Korvstryparn har bestämt sig för att kommentera vartenda inlägg! Man vågar ju inte länka till sin egna blogg här, då kanske den också blir "karpad"..

Karpstryparn sa...

Svar till Prins Skräck: Vartenda inlägg var att ta i, jag har ju bara kommenterat 5-6 stycken.

Läser jag ett intressant inlägg, oavsett i vilken blogg det än är, så kommenterar jag det.

Men det här är ju ingenting konstigt, så gör ju varenda människa.