lördag 5 september 2009

Diverse

Kjell Hell har uppdaterat igen.

I övrigt har vi en del att se fram emot; Asta Kask och Sixten Redlös spelar på 44an den 24/9. Den 11/9 är det nypremiär för Olämpligt Sällskap där Saturdays Heroes är TBA som supportar On the Job. Hur Texas Terri-giget avlöpte igår kväll vet jag inte, men det brukar ju gå bra. Den 25/9 är det förutom Beat Butchers-balunsen (som jag inte har fått tag i plåtar till - har varit slutsålt ett bra tag nu) Riot Club, med The Civilians på scenen; ett band som jag tyckte lät som en kackig Rancidklon med ganska rackig sång (ungefär som om Tampe från kortlivade Blind Justice skulle envisas med att sjunga som Tim Armstrong). Lördagen 26/9 spelar hardcorebandet Dobermann Cult sin kanske sista spelning, åtminstone på ett bra tag, då sångaren har, eh, andra åtaganden för tillfället. Den äger rum på Alcazar i Who Killed Marilyn's regi.

Dessutom vill jag informera om att Punk & Oi! veckosnittar på över 1000 unika besökare i veckan, och inte 500 som det står i blogghuvudet. Jag är för oteknisk för att byta ut det bara.

Inga kommentarer: