tisdag 21 oktober 2008

Festivalpepp

Rebellion Blackpool 2009 bjuder på en sjukt bra line-up om den bara håller hälften av vad den lovar. Eller vad sägs om Splodgenessabounds, Middle Finger Salute, Play Daisy, Newtown Neurotics, Section 5, Neville Staple Band, Instant Agony, Ari Up and the True Warriors, MDM, The Exploited, Voodoo Glow Skulls, Short Bus Window Lickers, SNFU, Church of Confidence, Fire Exit, Argy Bargy, Outl4w, Reazione, The Restarts, Resistance 77, The Guilty Pleasures, Major Accident, The Rabble, Eastfield, Drongos For Europe, Choking Susan, The Blame, Monkish, The Kirkz, Pink Hearse, Demob, The Agitators, Dipsomaniacs, The Duel, Static Thought, 999, The Adolescents, The Last Resort, Goldblade, RUST (Australia), Criminal Class, Los Fastidios, The Lurkers, One Way System, Abrasive Wheels, Jaya the Cat, The Stupids, Dun 2 Def, Diablo 66, Chief, Control, Marching Orders (Australia), 3CR, H2O, Tower Blocks, Deadline, Sick on the Bus, The Varukers, Mike TV, Charred Hearts, Al and the Blackcats, Certified, Random Hand, Blood or Whiskey, Riot Squad, The Dickies, Funeral Dress, Moral Dilemma, Gimp Fist, Grown at Home, Chron Gen, M.D.C., Dirty Revolution, Baby Boom, Sonic Boom Six, The Rudimentals ( South Africa)...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vi vet ju alla vilka som kommer ställa in, eller jinxar jag nu?

Paco sa...

Din gamla pessimist ;)
Den som lever får väl se.

Anonym sa...

Jo men jag har ju sett bandet jag talar om en gång, och sett dem ställa in två gånger så...

Anonym sa...

Jag har köpt biljett...kostar £65 till sista oktober.
Boende förväntar jag mig blir på samma gamla vanliga...Kjell och hans sidekick Kim-mo fixar säkert ;)

Så länge jag får se Abrasive Wheels, Moral Dilemma, The Dickies, Argy Bargy, Section 5, Middle Finger Salute, Rabble och Chron Gen är jag nöjd.

Major Accident får bli en bonus ;)

Anonym sa...

Tror nog redan din "sidekick" har fixat rum ;-)

Anonym sa...

Som alla vet är ju den engelska frukosten den enda formen av civiliserad mat i det landet. Och om nu längtan efter ett par bangers blir för stark kan man alltid gå och botanisera lite på http://www.taylors.se/ Endast för anglofiler