fredag 10 september 2010

Ted CowMag meddelar:

Imorgon (eller på söndag) blir det start för Cowmags nya profil på nätet.

Cowmag.se startade upp den 11 september 2008 och på senare tid har jag inte hunnit med att uppdatera den lika ofta som jag skulle vilja. Det är jobb, barn, andra åtaganden och självklart det faktum att jag hellre lägger ner energi på papperstidningen.

Två år efter starten har jag insett att det inte går att ha kvar den traditionella hemsidan som jag har haft, då det är lite meck att uppdatera den med en massa länkar, menyer som ska ändras och allt annat. Trist men sant.

Jag har lite motvilligt beslutat mig för att Cowmag ska få leva kvar på nätet, men numera i bloggform (jag har sålt mig till slut...). Vet inte om jag kan tillföra något nytt som inte redan finns, bland annat på era fantastiska bloggar, men jag hoppas på lite fler videointervjuer och annat skoj! En blogg är lättare att uppdatera och jag känner att jag orkar vara mer spontan i mina inlägg.

Jag hoppas jag får ta plats bredvid er!

Bloggen finns på cowmagazine.wordpress.com, ska försöka fixa att adressen cowmag.se kommer gå dit också men det blir i framtiden.

Jag har lagt upp lite av det jag hade färdigt till den gamla hemsidan men bloggen blir inte officiell förrän imorgon, tidigast.

Vi ses i cyberrymden, jag har ju börjat blogga nu på gamla dar...

//Ted

3 kommentarer:

Kjell sa...

Jag gillar Paco...vill alltid vara först med nyheterna ;)

Saxat från Ted's info;
"Om ni vill nämna det på era bloggar så gör det helst inte förrän på söndag."

Paco sa...

Kjell>> Ja det var kul :)

Så blir det när man försöker hantera gruvdriften med ena handen och bloggen med den andra. Hur som helst är det väl för sent att backa nu. Sorry Ted :/

Ted sa...

Va faan Paco!