fredag 27 juli 2012

Spelningar etc...

Just nu (eller tog det slut igår?) rasar skägg & hatt-hipsterfestivalen West Coast Riot för fullt. Kom på att jag inte nämnt det alls, trots att ett par kul band spelar, typ Gatans Lag och Asta Kask. Personligen packar jag malibun och åker över lördagen till en annan festival som säkert huvudsakligen kommer befolkas av trähattar den också, bara av ett annat slag. På Kuggnäs ska jag för första och sista gången se Ultima Thule, och kanske Tattooed Motherfuckers och The Firm om jag råkar hamna i vägen för scenen. Men det är verkligen ha-och-mista-band.

Passar inte någon av ovanstående, eller har man inte fått nog; The Dräperz och Prins Carl spelar här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer det någon slags festivalreportage?
Kul att se Sthlm Skins på scen=)

Paco sa...

Meningen var det, men undertecknad var för påstruken och det utlovade reportaget från den nyktre utsände har inte infunnit sig på redaktionen. Om det fortfarande finns intresse så kan jag försöka ta tag i det.