lördag 14 september 2013

Ny singel/video av/med The Bristles

5 kommentarer:

Anonym sa...

Saknas det inte en väldigt stor folkgrupp i videon. Den folkgrupp som är mest känd för att avrätta och förfölja homosexuella. Arabkramare

Paco sa...

Frågan skickas vidare till upphovsmännen, men nog har du en (lättplockad) poäng...

Anonym sa...

Hej, som "bögjävel" och uppvuxen i västerort kan jag upplysa herrarna om att jag aldrig fått motta skit från någon "arabkramare" (vad nu det är?). Medelålders vita män är den grupp som överlägset står mest för detta.

Använd inte mig eller någon annan bög som vapen i ert hat mot muslimer. Pinkwashing är pinsamt.

JS sa...

jag tyckte "bögjäveln" plockade ett ganska lätt poäng..

Oizoo sa...

Anonym;
De flesta är vita i sverige, och att du som bög fått "motta skit" från just såna herrar är kanske inte helt förvånande?
I mitt tycke verkade dock videon liksom "bredda" sig från västerort, till att mer behandla global homofobi. Därför är det kanske märkligt att länder där homosexuella faktiskt fängslas eller mördas av regimen inte står i fokus.