fredag 19 februari 2010

Bråkmakare

Inte för att det var så jävla mycket bevänt med Bråkmakargatan de senaste två åren, men tidigt i veckan hade kon lämnat bara saknaden efter ett viss rutinmässigt besökt nätbaserat svenskt skinheadcommunity i båset, och inget mer. Den som försöker finna en förklaring till Bråkmakargatans bortgång hävdar att ansvarige Jocke, som lät håret växa för sisådär en fyra, fem år sedan, har tröttnat på att dega webhotellet för något han själv inte är det minsta intresserad av. Bråkisprofilen Jimmy the Lad har nu slängt upp ett substitut: Bråkmakare. Låt forumet åtminstone bli en levande kalender för spelningar och evenemang; det var egentligen mest det syftet som Bråkis tjänade under de sista åren.

7 kommentarer:

Gogge sa...

Hmm att det hävdas att han slutat dega för webhotellet är väl en sanning med modifikation. Det är min kvalificerade gissning och en rätt rimlig förklaring.

Soldat G-84 sa...

Jag vill chatta!

Anonym sa...

"Låt forumet åtminstone bli en levande kalender för spelningar och evenemang; det var egentligen mest det syftet som Bråkis tjänade under de sista åren. "

Men till det funkade Bråkis faktiskt jävligt bra! I övrigt var det väl sådär som du säger men visst är det något saknas i internetrutinen, hehe

Bernando sa...

Jag fick aldrig bli medlem back itd.
Skrev "därför" i frågan varför jag skulle få gå med och blev portad :(.
Fann mig iofs till www.skinheads.net och ångrar inte en dag att jag valde bort ett svenskt b-forum (bitter)

Paco sa...

Gogge>> Kanske har fler källor ;)

Umezine sa...

Kategorierna "Oi!" och "spelningar" var det som fick en att logga in regelbundet. Får tacka alla som hittat till distron pga bråkis R.I.P!

Gogge sa...

brakmakargatan.com är uppe igen...